torsdag 5. februar 2009

Welcome to South Africa!

Jeg hadde planer om å skrive et langt og detaljert innlegg om den første uka her i Sør-Afrika, men siden jeg ikke får koblet til strømmen til macen på kontoret (hvor jeg har tilgang på nett), så må det bli senere.

Veldig kort oppsummert har den første uka inneholdt blant annet weekend i Cape Town (Vi var på sel-cruise, så pingviner, var på Kapp det gode håp, Cape Point..), late dager på Buccaneers Backpackers i Cintsa (byen jeg bor i), overnatting i Xhosa-landsby.. Og nå er jeg altså på plass der jeg skal være.

Så, siden dette er et meget kort og brutalt innlegg uten noe som helst god informasjon, vil jeg bare benytte sjansen til å si at jeg har det fantastisk bra her, og gleder meg til fortsettelsen! Lover å oppdatere med bilder og tekst over helgen..

2 kommentarer:

  1. herregud, ANE. det høres så fintut alt. ååå, du må lov å ta bilda da. glede mæ t å se dæm!
    å så ska æ hold mobilen som har slutta å vibrer også-i hånda hele tia!
    storklem fra am som savne dæ

    SvarSlett
  2. Nå må du skrive noe mer snart! Jeg er så misunnelig, og jeg trenger desperat nyheter om hvordan du har det! Du må ta massemasse bilder og legge ut alle sammen! Det er ingen bilder som er kjedelige!:) Håper (og tror) at du har det knall!
    Glad i deg vennen<3 stoooor misunnelig klem fra Nina :*

    SvarSlett