fredag 13. mars 2009

Tiden flyr!

Ja, da var det tid for å blogge litt igjen. Tiden flyr virkelig fortiden, er helt utrolig. Neste uke er faktisk min siste uke på Cintsa East Public Primary School. Det er nå seks uker siden jeg kom hit til Cintsa, og det er kun 5 uker til jeg skal fortsette reisen videre. Om noen ikke skjønner helt hva jeg skal gjør de siste 4 ukene, så skal jeg forklare det nå. Neste søndag skal jeg nemlig bytte prosjekt! Jeg skal gå fra å bo i Cintsa, altså "byen", til å bo i Inkwenkwezi Private Game Reserve. Jeg skal gå fra å jobbe med verdens beste unger, til å jobbe med dyr og wildlife conservation. Det kommer til å bli en stor forandring, men jeg tror det kommer til å bli veldig gøy! Jeg kjenner en del av volliene som er på "Ink" nå, og de har kun positive ting å si om stedet. Så, jeg gleder meg! Men, det blir selvfølgelig forferdelig å avslutte tiden på skolen. Heldigvis er jeg fortsatt i nærområdet, kun ti min unna Cintsa sentrum. Så, jeg skal nok stikke hodet innom skolen noen ganger før jeg drar for å få litt kos fra ungene. Her følger noen bilder fra hverdagen i Cintsa:

Utsikt fra stranda og opp til Cintsa East, hvor vi bor. Huset vårt er opp til venstre..
Cintsa East Public Primary School (Åsveien Skole, slutt å klag)
Meg, Mandy (verdens beste roomie) og en gjeng unger fra skolen
Awuzwa, kanskje den søteste ungen jeg noensinne har møtt! Kombinasjonen av en 4åring og data funker faktisk overraskende bra.

Avlutter med et bilde av med og min co-vollie for 5 uker, Stafford fra Australia. Han har nå dratt hjem, men har lovt meg å komme på besøk til Norge. En morsom ting med Stafford, han elsker Kurt Nilsen!

Vel, håper dere alle for en flott helg! Og, spesielt Bestefar, som feirer 75-årsdag!


2 kommentarer:

  1. så morsomt med nye bilder. spennende at du skal skifte prosjekt. ti min unna var jo ikke så veldig langt heller:P
    jeg ringte deg her om dagen, men fikk ikke svar. Du var vel kanskje og bada på stranda? savner deg hverfall mer og mer her i trondheim. i helga har det vært kjempefint vær!
    klem fra am

    SvarSlett
  2. Staffort = JT :D

    SvarSlett