fredag 23. januar 2009

Snart avreise


4 dager til avreise! Og jeg har funnet ut at det er på tide å starte en reiseblogg. Som det står litt om i profil-teksten, så skal jeg være i Sør-Afrika de neste 3-4 månedene. Jeg skal jobbe frivillig på et prosjekt som heter Wild Coast School Project, i en liten by på The Wild Coast, som heter Cintsa. Jeg aner ikke hvordan hverdagen vil bli, men jeg vet at noe av det vi skal drive med er dataundervisning og sportsutvikling. Jeg vet også at jeg skal bo i et hus 2 min unna stranden sammen med andre frivillige.. Gleder meg!

Jeg håper å kunne oppdatere dere her hjemme på hva som skjer og forhåpentligvis kunne legge ut noen bilder etterhvert. Jeg har en liten mistanke om at internettet i Afrika ikke nødvendigvis er det aller beste, men jeg satser på å få til jevnlige oppdateringer!

Reiseruten torsdag 29. januar er som følger:

Trondheim - Oslo - Frankfurt - Cape Town (Hvor jeg skal tilbringe et par dager på hovedkontoret til organisasjonen jeg reiser med, som heter Aviva)

31. januar reiser jeg videre nordover langs kysten til East London, og derfra til Cintsa!

1 kommentar:

  1. Kult Ane. Rett og slett. Jeg gleder meg til å følge med:) Masse god tur!!! nå ligger bloggen din hos meg også;)

    SvarSlett