fredag 3. april 2009

Inkwenkwezi!

Hei alle trofaste lesere.. Jeg har naa byttet prosjekt, og bor og jobber i et dyrereservat som heter Inkwenkwezi. Jeg er fortsatt i samme omraade som foer, saa det er ingen drastisk endring! Men, det er litt varierende internettilgang fortiden, saa det er forklaringen paa manglende oppdatering paa bloggen! Og, til farfar, hvis du leser dette: mailen min fungerer av en eller annen grunn ikke her i SA, jeg harproevd aa svare paa mailene dine mange ganger, men det gaar ikke. Beklager! Men, jeg kompenserer med aa sende kort paa den gamle maaten.

Naa, litt om "Ink", mitt nye hjem! Jeg bor i et camp med ti andre vollies. Vi bor i permanente telt, faktisk veldig bra standard. Senga er hard, men jeg sover godt, til tross for en ganske stor edderkopp som har bestemt seg for aa bo rett over hodet mitt (ja,jeg sover under en myggnetting). Det er egentlig et ganske rolig liv aa vaere vollie paa ink, vi jobber ikke veldig mye. Men, noe av det vi gjoer er aa mate og kose med loevecubbies (min favorittjobb), ringbarking (ta bort traer som skader reservatet), fence patrols, alien removing.. Men, halvparten av tiden gjoer vi morsomme ting som aa dra paa game drives (hele tiden, det er goy!!), teambuilding, quadbiking, horseriding.. Ja, det er et godt liv! I helgene bor vi i Cintsa, paa Buccs, stedet jeg har tilbrangt latterlige mengder tid de siste maanedene. Akkurat naa sitter jeg faktisk her med Kjersti, min norske gode venn! Hun er paa besoek, saa vi har hatt kvalitetstid sammen de siste dagene, og skal fortsette med det ut helgen. Fantastisk godt aa snakke troendersk igjen!

Jepp, det var en liten oppdatering. Naa er tiden min ute paa nettet, skal proeve aa oppdatere mer fremover, men det kan bli vanskelig. This is Africa.

GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar