tirsdag 28. april 2009

Bloggdvale

Okei, nå er det faktisk nesten en måned siden sist innlegg her. Beklager det altså, men det har sin forklaring: internett + afrika, ikke alltid en god kombo. Fikk ikke til å åpne bloggen på dataen jeg hadde tilgang på, på Ink. Uansett, det er nå tid for en liten oppdatering:

- Jeg er ferdig på Ink, ferdig som vollie. Det er utrolig trist og rart, jeg har fått så mange utrolig gode venner, og vi har rett og slett hatt det utrolig morsomt. Vi har allerede planlagt en reuonion i London i juni, da 90 % av vennene mine her er fra the U.K.
- Mamma har kommet på besøk! Vi er fortiden på Buccs, drar fra Cintsa på torsdag.. Videre er planen som følger: cintsa - durban (2 dager), durban - swaziland (3-4 dager), swaziland - Kruger (4-dagers organisert tur), Kruger - Jo´burg og tilbake til Cape Town. Vi gleder oss!

Skal prøve å oppdatere litt underveis, men jeg har en følelse av at det kan bli litt utfordrende.. Jeg er hjemme om to-tre uker nå folkens! Stay tuned. 

1 kommentar:

  1. London i juni sier du?? Høres brabrabra ut.. hvis det er mest jeg fortsatt er her da:) Du må kose deg masse den siste tiden, Ane! Gleder meg til å se deg igjen. og hils hu mor<3

    SvarSlett